OR.2110.1.2025
WÓJT GMINY MIEDŹNA ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. promocji Gminy w pełnym wymiarze czasu pracy. Wymagania niezbędne (formalne): 1. wykształcenie: wyższe z zakresu nauk humanistycznych, preferowane kierunki: komunikacja społeczna, socjologia, politologia, marketing, public relations, dziennikarstwo, itp. 2. komunikatywność w mowie i piśmie, 3. obywatelstwo polskie, 4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych, 5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6. cieszenie się nieposzlakowaną opinią, 7. znajomość obsługi komputera w zakresie środowiska MS Office, 8. prawo jazdy kategorii B. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny): 1. znajomość przepisów w zakresie samorządu terytorialnego, ustawy o samorządzie gminnym, , przepisów prawa prasowego, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o ochronie danych osobowych, 2. znajomość specyfiki działania mediów społecznościowych oraz umiejętność zarządzania oficjalnymi profilami Social Media, 3. staż pracy: co najmniej 1 roczny staż pracy, 4. umiejętność tworzenia, redagowania, korekty i prezentowania komunikatów 5. doświadczenie w wykonywaniu i obróbce graficznej zdjęć, 6. doświadczenie w redagowaniu i publikowaniu tekstów informacyjnych i promocyjnych na stronie internetowej, portalach społecznościowych, prasie i innych mediach, 7. doświadczenie w organizacji wydarzeń kulturalnych, 8. doświadczenie w realizacji konsultacji społecznych, 9. umiejętność obsługi urządzeń biurowych (fax, ksero itp.), 10. znajomość obsługi komputera w zakresie CMS, 11. umiejętność pracy w zespole, 12. kreatywność, inicjatywa i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, odpowiedzialność, rzetelność i dokładność, 13. zdolności analityczne, sprawna i efektywna organizacja pracy. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1. obsługa medialna Urzędu w tym bieżące informowanie o wydarzeniach w gminie. 2. prowadzenie strony internetowej gminy oraz profilu Facebook, w tym zamieszczanie na bieżąco informacji, artykułów, wywiadów itp. 3. przygotowywanie materiałów promocyjnych i informacyjnych tj. ulotek, broszur, tekstów reklam, materiałów sponsorowanych, banerów, folderów, map, planów, widokówek, filmów, wydawnictw, zaproszeń, informatorów, kalendarzy itp. 4. przygotowywanie pism okolicznościowych, w tym listów gratulacyjnych, dyplomów, podziękowań, kondolencji, itp., 5. gromadzenie i aktualizowanie informacji dotyczących potencjału gospodarczego gminy, promocja lokalnej przedsiębiorczości, 6. zapewnienie obsługi fotograficznej wydarzeń organizowanych przez gminę lub z udziałem organów gminy, 7. przygotowywanie i zapewnienie obsługi państwowych i lokalnych uroczystości na terenie gminy oraz innych uroczystości okolicznościowych organizowanych przez władze gminy lub za ich zgodą, 8. uczestnictwo w imprezach i uroczystościach gminnych, ich dokumentowanie i relacjonowanie oraz przekazywanie informacji o nich do mediów, 9. inicjowanie i przygotowywanie akcji promocyjnych skierowanych do mieszkańców (konkursy, imprezy, itp.), 10. współpraca z mediami, przygotowywanie i dystrybucja materiałów prasowych do publikacji, utrzymywanie kontaktów z mediami w sprawach promocji imprez organizowanych przez Gminę, 11. utrzymywanie kontaktów z instytucjami kultury, organizacjami, stowarzyszeniami, przedsiębiorcami Gminy w zakresie rozwoju kultury oraz w celu organizowania wspólnych przedsięwzięć promocyjnych, 12. przygotowywanie materiałów dla potrzeb związanych z uczestnictwem gminy w targach, wystawach i innych imprezach promocyjno-gospodarczych, 13. udział w opracowaniu programów i strategii rozwoju Gminy w tym pełnienie funkcji koordynatora ds. realizacji strategii. 14. realizacja zadań związanych ze współpracą z miastami partnerskimi, 15. prowadzenie rejestru instytucji kultury, 16. przeprowadzanie konsultacji aktów prawa miejscowego, 17. wykonywanie innych czynności i zadań zleconych przez przełożonych. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca biurowa, przy monitorze powyżej 4 godzin. Występują bariery architektoniczne w dostępności do budynku, do pomieszczeń biurowych i sanitarnych. Brak podjazdów oraz wind dla niepełnosprawnych. Wymagane dokumenty i oświadczenia 1. list motywacyjny, 2. życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej i przedstawieniem dodatkowych umiejętności, 3. kwestionariusz osobowy, (plik do pobrania) 4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy, 5. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, 6. oświadczenie kandydata, (plik do pobrania) 7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną. (plik do pobrania) Wymagane dokumenty aplikacyjne składa się w zaklejonych i opisanych kopertach: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. promocji Gminy” w Kancelarii Urzędu Gminy w Miedźnej (I piętro) lub przesyłać drogą pocztową na adres: Urząd Gminy w Miedźnej ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna. Dokumenty należy składać do dnia 27 stycznia 2025 r. w przypadku przesyłki pocztowej ważny jest dzień wpływu do Urzędu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: www.bip.miedzna.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Miedźna. Dodatkowych informacji o naborze udziela Sekretarz Gminy. Inne informacje: 1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia przekroczył 6%. 2. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej bądź testu kwalifikacyjnego drogą telefoniczną lub e-mailową. Dodatkowe informacje: Zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, w Urzędzie Gminy Miedźna obowiązuje procedura zgłoszeń wewnętrznych. Informację na jej temat można znaleźć pod adresem: https://bip.miedzna.pl/?c=1123 Wójt Gminy Jan Słoninka Miedźna, dnia 17 stycznia 2024 r.