·art. 47a, ustawy z dnia 17 maja 1989r. – Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (Dz.U.2020.poz.276 ze zmianami),
·Rozporządzenie Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz.U.2021.poz. 1368 ze zmianami).
Wymagane dokumenty:
1.Wniosek o ustalenie numeru porządkowego dla nieruchomości zgodnie z wzorem zamieszczonym w rozporządzeniu powołanym w punkcie: podstawa prawna,
2.Pełnomocnictwo – jeżeli Wnioskodawca jest reprezentowany przez inną osobę,
3.Jeżeli wniosek dotyczy więcej niż jednego budynku, do wniosku należy załączyć mapę lub szkic z lokalizacją i oznaczeniem budynków(kserokopia mapy powykonawczej, ewidencyjnej lub kopia projektu zagospodarowania działki lub terenu).
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.