Referat Spraw Obywatelskich SO
Pracownicy Referatu
Imię i nazwisko Stanowisko Kontakt Teresa Ziębiec Kierownik tel. /32/ 211 62 17 e-mail: bso@miedzna.pl Małgorzata Wróbel Starszy Inspektor tel. /32/ 211 62 17 e-mail: bso@miedzna.pl Magdalena Hojoł Starszy Inspektor tel. /32/ 211 62 17 e-mail: bso@miedzna.pl
Do zadań i kompetencji Referatu Spraw Obywatelskich należy w szczególności:
w zakresie ewidencji ludności:
1. Prowadzenie i aktualizacja rejestru mieszkańców.
2. Prowadzenie rejestru wyborców oraz sporządzenie sprawozdań do Krajowego Biura Wyborczego.
3. Sporządzanie spisów wyborców.
4. Współpraca w zakresie ewidencji ludności z Wojewodą oraz organami gmin, MSW.
5. Wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie ewidencji ludności.
6. Wydawanie decyzji na organizowanie zgromadzeń.
7. Wydawanie decyzji na organizację imprez masowych.
8. Udostępnianie danych osobowych z rejestru mieszkańców i rejestru zamieszkania cudzoziemców.
9. Usuwanie niezgodności w Rejestrze PESEL.
10. Sporządzanie zleceń do innych urzędów o usunięcie niezgodności.
w zakresie dowodów osobistych:
1. Przyjmowanie wniosków o wydanie dowodów osobistych i wprowadzanie do rejestru dowodów osobistych.
2. Odbiór i wydawanie dowodów osobistych.
3. Udostępnienie danych z rejestru dowodów osobistych.
4. Przyjmowanie zgłoszeń o utracie lub zniszczeniu dowodu osobistego.
5. Sporządzanie zleceń do innych urzędów o usunięcie niezgodności.
w zakresie spraw wojskowych:
1. Organizowanie i przeprowadzanie rejestracji przedpoborowych.
2. Przygotowanie dokumentacji do kwalifikacji wojskowych oraz udział w pracach komisji poborowej.
3. Wydawanie decyzji o uznaniu żołnierzy za jedynych żywicieli lub opiekunów oraz decyzji o ustalenie i wypłatę świadczeń rekompensujących dla żołnierzy rezerwy odbywających ćwiczenia wojskowe.
Zobacz także | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Zobacz także
Wydawanie Dowodów Osobistych |