OR.2110.4.2025

 

WÓJT GMINY MIEDŹNA

ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze

w Referacie Inwestycji i Remontów

w pełnym wymiarze czasu pracy.

 

Wymagania niezbędne (formalne):

 

1.       wykształcenie: wyższe o kierunku budownictwo, ochrona środowiska, inżynieria komunalna,

2.       obywatelstwo polskie,

3.       pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych,

4.       brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5.       cieszenie się nieposzlakowaną opinią,

6.       znajomość obsługi komputera w zakresie środowiska MS Office,

7.       prawo jazdy kategorii B.

 

Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):

 

1.       mile widziane posiadanie uprawnień budowlanych,

2.       wiedza w zakresie stosowania ustawy Prawo budowlane,

3.      znajomość przepisów w zakresie samorządu terytorialnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych o zamówieniach publicznych,

4.      staż pracy: co najmniej 5 letni staż pracy,

5.      umiejętność obsługi urządzeń biurowych,

6.      umiejętność pracy w zespole,

7.      kreatywność, inicjatywa i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, odpowiedzialność, rzetelność i dokładność,

8.       zdolności analityczne, sprawna i efektywna organizacja pracy.

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

1.       planowanie i prowadzenie inwestycji z udziałem środków własnych i zewnętrznych,

2.        przygotowanie niezbędnych materiałów do postępowań (szacowanie wartości, opis przedmiotu zamówienia, umowa na realizację zamówienia) o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych,

3.       realizacja zamówień poniżej 130.000,00 zł zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych,

4.       przygotowanie kompleksowej dokumentacji formalno – prawnej niezbędnej do rozpoczęcia, realizacji i odbioru inwestycji,

5.       wykonywanie czynności związanych z prowadzonymi robotami remontowymi
i inwestycyjnymi: uzgodnienia, negocjacje, uzyskiwanie pozwolenia na budowę, przekazanie placu budowy, odbiory częściowe i końcowe, przeglądy pogwarancyjne,

6.       rozliczanie zadań remontowych i inwestycyjnych,

7.       przygotowanie projektów zleceń i umów cywilno - prawnych,

8.      wykonywanie innych czynności i zadań zleconych przez przełożonych.

 

Szczegółowy zakres czynności zostanie ustalony po zakończeniu procedury naboru.

 

Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:

 

Praca biurowa, przy monitorze powyżej 4 godzin. Występują bariery  architektoniczne w dostępności do budynku, do pomieszczeń biurowych i sanitarnych.  Brak podjazdów oraz wind dla niepełnosprawnych.

 

Wymagane dokumenty i  oświadczenia 

1.       list motywacyjny,

2.       życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej i przedstawieniem dodatkowych umiejętności,

3.      kwestionariusz osobowy, (plik do pobrania)

4.       kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy,

5.      kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia  21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,

6.      oświadczenie kandydata, (plik do pobrania)

7.      oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną. (plik do pobrania)

Wymagane dokumenty aplikacyjne składa się w zaklejonych i opisanych kopertach: „Nabór na stanowisko urzędnicze w Referacie Inwestycji i Remontów” w Kancelarii Urzędu Gminy w Miedźnej  (I piętro) lub przesyłać drogą pocztową na adres: Urząd Gminy w Miedźnej ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna.

Dokumenty należy składać do dnia 25 kwietnia 2025 r. W przypadku przesyłki pocztowej ważny jest dzień wpływu do Urzędu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: www.bip.miedzna.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Miedźna.

 

Dodatkowych informacji o naborze udziela Zastępca Wójta Gminy.

 

Inne informacje:

1.      Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia przekroczył 6%.

2.      Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej bądź testu kwalifikacyjnego drogą telefoniczną lub   e-mailową.

Dodatkowe informacje:

Zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, w Urzędzie Gminy Miedźna obowiązuje procedura zgłoszeń wewnętrznych. Informację na jej temat można znaleźć pod adresem:  https://bip.miedzna.pl/?c=1123

 

 

 

Wójt Gminy

 

Jan Słoninka

 

 

 

 

 

 

 

Miedźna, dnia 14 kwietnia 2025 r.