OR.2110.1.2025

 

WÓJT GMINY MIEDŹNA

ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze

ds. promocji Gminy

w pełnym wymiarze czasu pracy.

 

Wymagania niezbędne (formalne):

 

1.       wykształcenie: wyższe z zakresu nauk humanistycznych, preferowane kierunki: komunikacja społeczna, socjologia, politologia, marketing, public relations, dziennikarstwo, itp.

2.       komunikatywność w mowie i piśmie,

3.       obywatelstwo polskie,

4.       pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych,

5.       brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6.       cieszenie się nieposzlakowaną opinią,

7.       znajomość obsługi komputera w zakresie środowiska MS Office,

8.       prawo jazdy kategorii B.

 

Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):

 

1.      znajomość przepisów w zakresie samorządu terytorialnego, ustawy o samorządzie gminnym, , przepisów prawa prasowego, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o ochronie danych osobowych,

2.       znajomość specyfiki działania mediów społecznościowych oraz umiejętność zarządzania oficjalnymi profilami Social Media,

3.      staż pracy: co najmniej 1 roczny staż pracy,

4.       umiejętność tworzenia, redagowania, korekty i prezentowania komunikatów

5.       doświadczenie w wykonywaniu i obróbce graficznej zdjęć,

6.       doświadczenie w redagowaniu i publikowaniu tekstów informacyjnych i promocyjnych na stronie internetowej, portalach społecznościowych, prasie i innych mediach,

7.       doświadczenie w organizacji wydarzeń kulturalnych,

8.       doświadczenie w realizacji konsultacji społecznych,

9.      umiejętność obsługi urządzeń biurowych (fax, ksero itp.),

10.  znajomość obsługi komputera w zakresie CMS,

11.  umiejętność pracy w zespole,

12.  kreatywność, inicjatywa i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, odpowiedzialność, rzetelność i dokładność,

13.   zdolności analityczne, sprawna i efektywna organizacja pracy.

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

1.       obsługa medialna Urzędu w tym bieżące informowanie o wydarzeniach w gminie.

2.       prowadzenie strony internetowej gminy oraz profilu Facebook, w tym zamieszczanie na bieżąco informacji, artykułów, wywiadów itp.

3.       przygotowywanie materiałów promocyjnych i informacyjnych tj. ulotek, broszur, tekstów reklam, materiałów sponsorowanych, banerów, folderów, map, planów, widokówek, filmów, wydawnictw, zaproszeń, informatorów, kalendarzy itp.

4.       przygotowywanie pism okolicznościowych, w tym listów gratulacyjnych, dyplomów, podziękowań, kondolencji, itp.,

5.       gromadzenie i aktualizowanie informacji dotyczących potencjału gospodarczego gminy, promocja lokalnej przedsiębiorczości,

6.       zapewnienie obsługi fotograficznej wydarzeń organizowanych przez gminę lub z udziałem organów gminy,

7.       przygotowywanie i zapewnienie obsługi państwowych i lokalnych uroczystości na terenie gminy oraz innych uroczystości okolicznościowych organizowanych przez władze gminy lub za ich zgodą,

8.       uczestnictwo w imprezach i uroczystościach gminnych, ich dokumentowanie i relacjonowanie oraz przekazywanie informacji o nich do mediów,

9.       inicjowanie i przygotowywanie akcji promocyjnych skierowanych do mieszkańców (konkursy, imprezy, itp.),

10.   współpraca z mediami, przygotowywanie i dystrybucja materiałów prasowych do publikacji, utrzymywanie kontaktów z mediami w sprawach promocji imprez organizowanych przez Gminę,

11.   utrzymywanie kontaktów z instytucjami kultury, organizacjami, stowarzyszeniami, przedsiębiorcami Gminy w zakresie rozwoju kultury oraz w celu organizowania wspólnych przedsięwzięć promocyjnych,

12.  przygotowywanie materiałów dla potrzeb związanych z uczestnictwem gminy w targach, wystawach i innych imprezach promocyjno-gospodarczych,

13.  udział w opracowaniu programów i strategii rozwoju Gminy w tym pełnienie funkcji koordynatora ds. realizacji strategii.

14.  realizacja zadań związanych ze współpracą z miastami partnerskimi,

15.  prowadzenie rejestru instytucji kultury,

16.  przeprowadzanie konsultacji aktów prawa miejscowego,

17.  wykonywanie innych czynności i zadań zleconych przez przełożonych.

 

Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:

 

Praca biurowa, przy monitorze powyżej 4 godzin. Występują bariery  architektoniczne w dostępności do budynku, do pomieszczeń biurowych i sanitarnych.  Brak podjazdów oraz wind dla niepełnosprawnych.

 

Wymagane dokumenty i  oświadczenia 

1.       list motywacyjny,

2.       życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej i przedstawieniem dodatkowych umiejętności,

3.      kwestionariusz osobowy, (plik do pobrania)

4.       kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy,

5.      kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia  21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,

6.      oświadczenie kandydata, (plik do pobrania)

7.      oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną. (plik do pobrania)

Wymagane dokumenty aplikacyjne składa się w zaklejonych i opisanych kopertach: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. promocji Gminy” w Kancelarii Urzędu Gminy w Miedźnej  (I piętro) lub przesyłać drogą pocztową na adres: Urząd Gminy w Miedźnej ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna.

Dokumenty należy składać do dnia 27 stycznia 2025 r. w przypadku przesyłki pocztowej ważny jest dzień wpływu do Urzędu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: www.bip.miedzna.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Miedźna.

 

Dodatkowych informacji o naborze udziela Sekretarz Gminy.

Inne informacje:

1.      Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia przekroczył 6%.

2.      Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej bądź testu kwalifikacyjnego drogą telefoniczną lub   e-mailową.

Dodatkowe informacje:

Zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, w Urzędzie Gminy Miedźna obowiązuje procedura zgłoszeń wewnętrznych. Informację na jej temat można znaleźć pod adresem:  https://bip.miedzna.pl/?c=1123

 

 

 

Wójt Gminy

 

Jan Słoninka

 

 

 

 

 

 

 

 

Miedźna, dnia 17 stycznia 2024 r.