Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Miedźna

Kolorowy pasek

Zawiadomienie o nadaniu numeru porządkowego dla nieruchomości.

Symbol:

GKM.6624

Wydział:

Referat Gospodarki Komunalnej, Przestrzennej, Ochrony Środowiska, Geodezji i Mienia

tel. 32 211 61 60 wew. 20

e-mail: geodezja@miedzna.pl

Podstawa prawna:

·         Art. 47a pkt 2 i art. 47 b ustawy z dnia 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2017r. poz. 2101 z późniejszymi zmianami)

·         Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz.U. z 2012r. Nr 23, poz. 125).

Wymagane dokumenty:

1.      Wniosek o nadanie numeru porządkowego dla nieruchomości (budynku) zgodne z wzorem zamieszczonym w rozporządzeniu powołanym w punkcie: podstawa prawna

2.      Załącznik do wniosku:

·         kopia mapy zasadniczej, ewidencyjnej, z projektem podziału, topograficznej w skali nie mniejszej niż 1:10 000 lub kopia projektu zagospodarowania działki lub terenu.

·         Pełnomocnictwo – jeżeli wnioskodawca jest reprezentowany przez inną osobę.

Termin załatwienia sprawy:

7 dni

Dodatkowe informacje:

1.      O nadanie numeru wnioskować może właściciel lub osoba faktycznie władająca nieruchomością.

2.      W widocznym miejscu, na budynkach lub ogrodzeniu nieruchomości w terminie 30 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o oznaczeniu nieruchomości numerem porządkowym, umieszcza się tabliczkę z numerem porządkowym nieruchomości. Na tabliczce z numerem porządkowym nieruchomości powinna być również nazwa ulicy lub placu.

Jeżeli budynek położony jest w głębi nieruchomości, która jest ogrodzona od ulicy tabliczkę z numerem porządkowym nieruchomości umieszcza się również na ogrodzeniu.

3.      Zawiadomienie o nadaniu numeru można odebrać osobiście w Referacie Gospodarki Komunalnej, Przestrzennej, Ochrony Środowiska, Geodezji i Mienia, albo otrzymać listem poleconym.

4.      Wniosek jest wolny od opłat.

·         Opłata skarbowa za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii: 17 zł
Z opłaty zwolnione są pełnomocnictwa udzielane: małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony od opłaty skarbowej.

·         Opłatę w wymaganej wysokości należy wpłacić na konto właściwego urzędu przelewem, przekazem pocztowym lub bezpośrednio w kasie urzędu.

Załączone dokumenty:

Wniosek o nadanie numeru porządkowego.

 

 

Załączniki

Wniosek_nadanie numeru porządkowego (40.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Marta Kubik
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Marek Brol
Data wprowadzenia:2015-04-01 12:30:36
Opublikował:Marek Brol
Data publikacji:2015-04-01 12:33:30
Ostatnia zmiana:2018-05-30 15:36:33
Ilość wyświetleń:2057

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij