Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Miedźna

Kolorowy pasek

Referat Spraw Obywatelskich

                             Pracownicy Referatu

Imię i nazwisko

Stanowisko

Kontakt

Teresa Ziębiec

Kierownik

tel. /32/ 211 62 17 

e-mail: bso@miedzna.pl

Małgorzata Wróbel

Inspektor

tel. /32/ 211 62 17

e-mail: bso@miedzna.pl

Magdalena Hojoł

 

 

Zofia Fołta     

Inspektor

 

 

 

Inspektor

tel. /32/ 211 62 17

e-mail: bso@miedzna.pl

 

tel. /32/ 211 61 69 wew.21

e-mail: bso@miedzna.pl

 

 

Do zadań i kompetencji Referatu Spraw Obywatelskich należy w szczególności:

w zakresie ewidencji ludności:

1. Prowadzenie i aktualizacja rejestru mieszkańców.
2. Prowadzenie rejestru wyborców oraz sporządzenie sprawozdań do Krajowego Biura Wyborczego. 
3. Sporządzanie spisów wyborców.
4. Współpraca w zakresie ewidencji ludności z Wojewodą oraz organami gmin, MSW. 
5. Wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie ewidencji ludności.
6. Wydawanie decyzji na organizowanie zgromadzeń.
7. Wydawanie decyzji na organizację imprez masowych.
8. Udostępnianie danych osobowych z rejestru mieszkańców i rejestru zamieszkania cudzoziemców.
9. Usuwanie niezgodności w Rejestrze PESEL.
10. Sporządzanie zleceń do innych urzędów o usunięcie niezgodności.

w zakresie dowodów osobistych:

1. Przyjmowanie wniosków o wydanie dowodów osobistych i wprowadzanie do rejestru dowodów osobistych.
2. Odbiór i wydawanie dowodów osobistych.
3. Udostępnienie danych z rejestru dowodów osobistych.
4. Przyjmowanie zgłoszeń o utracie lub zniszczeniu dowodu osobistego.
5. Sporządzanie zleceń do innych urzędów o usunięcie niezgodności.

w zakresie spraw wojskowych:

1. Organizowanie i przeprowadzanie rejestracji przedpoborowych.
2. Przygotowanie dokumentacji do kwalifikacji wojskowych oraz udział w pracach komisji poborowej.
3. Wydawanie decyzji o uznaniu żołnierzy za jedynych żywicieli lub opiekunów oraz decyzji o ustalenie i wypłatę świadczeń rekompensujących dla żołnierzy rezerwy odbywających ćwiczenia wojskowe.

w zakresie zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa publicznego:

1. Prowadzenie spraw dotyczących zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa publicznego
2. Prowadzenie działań w celu zapobiegania lub usuwania skutków klęski żywiołowej na terenie gminy.
3. Prowadzenie spraw obejmujących działalność Ochotniczych Straży Pożarnych na szczeblu Gminy.
4. Udział w przeglądzie wałów i innych urządzeń ochrony przeciwpowodziowej.

w zakresie wydawania Karty Dużej Rodziny:

1. Przyjmowanie wniosków o wydanie, przedłużenie ważności lub wydanie duplikatu Karty Dużej Rodziny.

Metadane

Źródło informacji:renata
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:renata
Data wprowadzenia:2006-08-09 10:19:20
Opublikował:Renata
Data publikacji:2008-01-14 14:57:51
Ostatnia zmiana:2018-07-27 10:29:05
Ilość wyświetleń:6574
Urząd Gminy Miedźna
Wiejska 131, 43-227 Miedźna

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij