Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Miedźna

Kolorowy pasek

Referat Gospodarki Komunalnej, Przestrzennej, Ochrony Środowiska, Geodezji i Mienia

 

                             Pracownicy Referatu

 

 

Imię i nazwisko

Stanowisko

Kontakt

Danuta Komraus 

 

Kierownik

tel. /32/ 211 61 96 wew. 29

GOSPODARKA KOMUNALNA, OCHRONA ŚRODOWISKA

Barbara Tyrna

Inspektor

tel. /32/ 211 61 96 wew. 29

e-mail: os@miedzna.pl

Marcin Sosna   

 

 

Małgorzata Nowicka

 

Podinspektor

 

 

Referent

tel./32/ 211 61 96 wew. 29

e-mail: os@miedzna.pl

 

tel. /32/ 211 61 96 wew. 29

e-mail: os@miedzna.pl

GEODEZJA

Tadeusz Pawela

 Podinspektor

tel. /32/ 211 61 96 wew. 20

e-mail: geodezja@miedzna.pl

Marta Kubik

 Inspektor

tel. /32/ 211 61 96 wew. 56

e-mail: geodezja@miedzna.pl

 

GOSPODARKA PRZESTRZENNA

 

Barbara Opołka-Kóska

Inspektor

tel. /32/ 211 62 15

e-mail:architektura@miedzna.pl

Anita Stawowy

 

 

Gabriela Watoła    

Inspektor

 

 

pracownik na zastępstwo

tel. /32/ 211 62 15

e-mail:architektura@miedzna.pl

tel. /32/ 211 62 15

e-mail:architektura@miedzna.pl

 

ODPADY

 

Barbara Komraus

 

 

Katarzyna Rymkiewicz

Referent

 

 

pracownik na zastępstwo

tel. /32/ 211 61 96 wew. 29

e-mail: odpady@miedzna.pl

 tel. /32/ 211 61 96 wew. 29

e-mail: odpady@miedzna.pl

 

 

 

Do zadań i kompetencji Referatu Gospodarki Komunalnej, Przestrzennej, Ochrony Środowiska, Geodezji i Mienia należy w szczególności:

 

w zakresie gospodarki komunalnej:

 

1. Udzielanie zezwoleń na prowadzenie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków.
2. Dokonywanie analizy projektów regulaminów dostarczania wody i odprowadzania ścieków opracowanych przez przedsiębiorstwa wodociągowo-kanalizacyjne oraz przygotowanie projektu uchwały w tym zakresie.
3. Opiniowanie wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych oraz przygotowanie projektu uchwały w tym zakresie.
4. Nadzorowanie i kontrola w terenie funkcjonowania oświetlenia ulicznego, przyjmowanie zgłoszeń o usterkach.
5. Realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem komunikacji zbiorowej w granicach administracyjnych gminy.
6. Wydawanie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką.
7. Sprawowanie opieki nad grobami wojennymi stanowiącymi miejsca pamięci narodowej.
8. Prowadzenie nadzoru nad czynnościami administracyjnymi, eksploatacyjnymi i technicznymi utrzymania cmentarzy komunalnych.
9. Przygotowanie projektów uchwał w sprawie wysokości cen i opłat albo o sposobie ustalania cen i opłat za usługi komunalne o charakterze użyteczności publicznej oraz za korzystanie z obiektów i urządzeń użyteczności publicznej jednostek samorządu terytorialnego.
10. Prowadzenie spraw związanych z mieszkaniowym zasobem gminy.
11. Prowadzenie nadzoru nad administrowaniem obiektów komunalnych.
12. Występowanie w toczących się postępowaniach sądowych dotyczących wypłaty odszkodowań z tytułu niedostarczonych lokali socjalnych.

 

w zakresie ochrony środowiska i oceny oddziaływania na środowisko:

 

1.Opracowywanie i realizacja gminnego programu ochrony środowiska.
2.Przygotowywanie opinii do projektów aktów prawa miejscowego w zakresie ochrony powietrza.
3.Przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń instalacji, których eksploatacja nie wymaga uzyskania pozwolenia.
4.Prowadzenie postępowań w sprawie nakazania posiadaczowi odpadów usunięcie odpadów z miejsca nieprzeznaczonego do ich składowania lub magazynowania.
5.Przygotowywanie opinii do projektu wojewódzkiego planu gospodarki odpadami oraz planu gospodarki odpadami wydobywczymi.
6. Ustalanie wysokości opłaty na rzecz gminy w celu wyrejestrowania pojazdu w przypadku doumentowanej trwałej lub zupełnej utraty pojazdu bez zmian z zakresie prawa własności.
7.Weryfikacja wniosków o udzielanie dotacji celowych na zadania z zakresu ochrony środowiska oraz ich rozliczanie.
8.Udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie, będących w posiadaniu urzędu.
9.Prowadzenie postępowań w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.

 

w zakresie rolnictwa, łowiectwa i ochrony zwierząt:

 

1.Współdziałanie ze służbami doradczymi rolnictwa, izbami rolniczymi oraz ośrodkami doradztwa rolniczego w zakresie szkoleń, programów pomocowych oraz szacowania strat powstałych w wyniku niekorzystnych zjawisk atmosferycznych.
2.Przygotowywanie zaświadczeń potwierdzających prowadzenia gospodarstwa rolnego.
3.Przygotowywanie zaświadczeń o okresach pracy w gospodarstwie rolnym.
4.Przygotowanie decyzji dotyczących zezwoleń na prowadzenie hodowli lub utrzymanie psa rasy agresywnej.
5.Przygotowywanie rozstrzygnięć w przedmiocie czasowego odebrania zwierzęcia właścicielowi z powodu złego traktowania.
6.Przygotowanie Programu opieki nad bezdomnymi zwierzętami
7.Organizacja działań dotyczących usuwania zjawiska bezdomności zwierząt,
8.Przygotowywanie opinii do umów w zakresie dzierżawy obwodów łowieckich.
9.Przyjmowanie zgłoszeń o dostrzeżonych objawach chorób zwierząt wolno żyjących.
10.Współdziałanie w procesie zatwierdzania uproszczonych planów urządzenia lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa.
11.Przygotowywanie decyzji zezwalających na uprawę maku lub konopi włóknistych.
12.Prowadzenie spraw związanych z nakazaniem wykonania odpowiednich zabiegów agrotechnicznych w przypadku nieprzestrzegania przepisów o ochronie roślin uprawnych przed chorobami, szkodnikami i chwastami.
13.Przyjmowanie zgłoszeń o występowaniu lub podejrzeniu wystąpienia organizmów kwarantannowych.

 

w zakresie ochrony przyrody:

 

1. Przygotowanie decyzji na usuwanie drzew i krzewów.
2. Przygotowanie decyzji ustalającej wysokość kary administracyjnej za usunięcie drzew lub krzewów bez zezwolenia lub zgłoszenia.
3. Przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń zamiaru usunięcia drzew, złomów i wywrotów.
4. Przyjmowanie wniosków oraz przygotowywanie uchwał w sprawie ustanowienia pomnika przyrody oraz użytku ekologicznego.

w zakresie ustawy Prawo wodne:

1. Prowadzenie spraw związanych z naruszeniem stosunków wodnych.
2. Weryfikacja wniosków o udzielenie pomocy finansowej w formie dotacji celowej dla spółek wodnych działających na terenie Gminy Miedźna.

 

w zakresie Prawa geologicznego i górniczego:

 

1. Przygotowanie opinii oraz uzgodnień dla organów administracji geologicznej i górniczej w związku z toczącymi się postępowaniami z zakresu prawa geologicznego i górniczego.
2. Przyjmowanie zgłoszeń zamiaru rozpoczęcia robót geologicznych.
3. Przyjmowanie informacji dotyczących opłat eksploatacyjnych.

 

w zakresie gospodarowania nieruchomościami stanowiącymi gminne mienie komunalne:

 

1.Przygotowywanie i wykonywanie uchwał rady gminy w sprawach nazw ulic i dróg wewnętrznych.
2.Realizacja zadań w zakresie ustalania numerów porządkowych, założenia i prowadzenia ewidencji miejscowości, ulic i adresów.
3. Prowadzenie prac inwentaryzacyjnych związanych z komunalizacją nieruchomości.
4. Realizacja zadań związanych z gospodarowaniem nieruchomości gminnych.
5. Prowadzenie ewidencji gruntów stanowiących gminne mienie komunalne.
6. Sporządzenie informacji o stanie mienia komunalnego.

w zakresie geodezji i kartografii:

1. Przygotowywanie postanowień oraz decyzji zatwierdzających podział nieruchomości.
2. Przygotowywanie decyzji dotyczących rozgraniczeń nieruchomości.
3. Przygotowywanie zaświadczeń o położeniu nieruchomości na obszarze rewitalizacji.

w zakresie utrzymania czystości i porządku:

1. Opracowanie projektu regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminie.
2.Przygotowywanie decyzji zezwalających na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych, prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, grzebowisk oraz spalarni zwłok zwierzęcych i ich części, ochrony przed bezdomnością zwierząt.
3. Prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych, przydomowych oczyszczalni ścieków oraz umów zawartych na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości nieobjętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi.
4. Realizacja zadań związanych z systemem gospodarki odpadami na terenie gminy Miedźna.
5.Prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych.
6.Nadzorowanie działalności przedsiębiorców prowadzących działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych i nieczystości ciekłych.

 

w zakresie gospodarki przestrzennej:

 

1.Koordynacja działań w zakresie sporządzania lub zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz sporządzania lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
2.Przygotowywanie wyrysów i wypisów z planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Miedźna oraz ze „Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Miedźna”.
3.Przygotowywanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenu w planie zagospodarowania przestrzennego oraz w „Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Miedźna”.
4. Przygotowywanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
5. Przygotowywanie decyzji o warunkach zabudowy.
6. Realizacja zadań w zakresie opieki nad zabytkami.

 

 

 

Metadane

Źródło informacji:Renata
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Renata
Data wprowadzenia:2008-01-14 13:04:12
Opublikował:Renata
Data publikacji:2008-01-14 14:56:50
Ostatnia zmiana:2018-01-10 12:38:57
Ilość wyświetleń:9234
Urząd Gminy Miedźna
Wiejska 131, 43-227 Miedźna

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij