Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Miedźna

Kolorowy pasek

Dyrektor Zespołu Oświaty I Wychowania w Miedźnej z s. w Woli ogłasza nabór na wolne stanowisko REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH (umowa na czas określony, docelowo- nieokreślony)w wymiarze 1/2 etatu

 Wola, 22.10.2019 r.

 DYREKTOR ZESPOŁU OŚWIATY I WYCHOWANIA W MIEDŹNEJ Z S. W WOLI

ogłasza nabór na wolne stanowisko

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH

(umowa na czas określony, docelowo- nieokreślony)

w wymiarze 1/2 etatu

MIEJSCE PRACY: Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z s. w Woli

STANOWISKO: Referent ds. administracyjnych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  1. Wykształcenie wyższe.

  2. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym edytora tekstu oraz arkusza kalkulacyjnego.

  3. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.

  4. Nieposzlakowana opinia.

  5. Posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

  6. Obywatelstwo polskie.


WYMAGANIA DODATKOWE:

  1. Preferowane wykształcenie wyższe na kierunku: administracja.

  2. Preferowane minimum dwuletnie doświadczenie w pracy biurowej.

  3. Znajomość przepisów prawa: instrukcja kancelaryjna, kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa prawo oświatowe.


CZĘŚCIOWY ZAKRES ZADAŃ NA WW. STANOWISKU:

  1. Prowadzenie i obsługa sekretariatu, w tym:
    - wykonywanie czynności związanych z korespondencją przychodzącą oraz wychodzącą,
    - organizacja i obsługa spotkań oraz narad a także wyjazdów służbowych dyrektora,
    - prowadzenie terminarza spotkań dyrektora,
    - przyjmowanie i przekierowywanie rozmów telefonicznych.

  2. Zaopatrzenie jednostki w materiały biurowe, sprzęt, środki czystości, a także prowadzenie ewidencji w tym zakresie (w tym inicjowanie utylizacji zużytego sprzętu).

  3. Dbanie o utrzymanie w sprawności urządzeń biurowych.

  4. Zapewnienie podstawowej obsługi administracyjno-biurowej w tym kserowanie dokumentów, segregacja dokumentów, sporządzanie projektów pism na potrzeby Dyrektora.

  5. Prowadzenie ewidencji, rejestrów obowiązujących w jednostce.

  6. Prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz pełnej dokumentacji związanej z ich rozpatrywaniem.

  7. Wykonywanie czynności związanych z rejestrem pieczęci urzędowych.

  8. Wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem składnicy akt w jednostce, w tym: przejmowanie zarchiwizowanych dokumentów, prowadzenie ewidencji, udostępnianie akt na wniosek, inicjowanie brakowania dokumentacji, współpraca z archiwum państwowym.

  9. Prowadzenie zbioru aktów prawa lokalnego i przekazywanie ich pracownikom oraz odpowiedzialnym za ich wykonanie jednostkom.

  10. Przygotowanie dokumentacji dotyczącej dofinansowania pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników i ich przedkładanie Wójtowi Gminy Miedźna.

  11. Sporządzanie dokumentacji wnioskującej oraz rozliczającej środki pozyskane na zakup podręczników,

INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU:
Praca w siedzibie Zespołu Oświaty i Wychowania w Miedźnej z s. w Woli na parterze. Budynek jest wyposażony w windę. Bezpieczne warunki pracy. W pomieszczeniu znajduje się typowe wyposażenie biurowe. Stanowisko związane z pracą przy komputerze, praca z klientem. 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.


WYMAGANE DOKUMENTY:
1. CV oraz list motywacyjny.
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
4. Kopie dokumentów potwierdzających:
a) wykształcenie,
b) staż pracy,
c) dodatkowe kwalifikacje.
5. Oświadczenia kandydata o:
a) korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich,
b) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
c) pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych,
d) tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.


TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Wymagane dokumenty należy składać (lub przesłać) w zamkniętej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem, adresem, telefonem kontaktowym osoby składającej ofertę z adnotacją „nabór na wolne stanowisko urzędnicze – referent” w terminie do dnia 04.11.2019 r. w godzinach od 7.00 do 15.00 w Zespole Oświaty i Wychowania w Miedźnej z s. w Woli (ul. Poprzeczna 1, 43-225 Wola).

INNE INFORMACJE:
Przy naborze na stanowisko urzędnicze przewiduje się zastosowanie techniki naboru polegającej na analizie formalnej złożonej przez kandydata dokumentacji oraz rozmowie kwalifikacyjnej w przypadku kandydatów spełniających wymagania formalne. 
O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej (http://www.zoiw.miedzna.pl/bip/) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zespołu Oświaty i Wychowania w Miedźnej z s. w Woli



Załączniki

Ogłoszenie o naborze (851.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zalacznik_nr_1_do_ogloszenia (34kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zalacznik_nr_2_do_ogloszenia (35.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Dyrektor ZOIW
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Marek Brol
Data wprowadzenia:2019-10-23 08:01:07
Opublikował:Marek Brol
Data publikacji:2019-10-23 08:06:30
Ostatnia zmiana:2019-10-23 08:08:27
Ilość wyświetleń:186

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij