Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Miedźna

Kolorowy pasek

Biuro Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości - GPN

 

Pracownicy Referat

 Imię i nazwisko    

 Stanowisko

 Kontakt

Geodezja i Kartografia, Gospodarowanie Mieniem

Tadeusz Pawela

 Podinspektor

tel. /32/ 211 61 96 wew. 22

e-mail: geodezja@miedzna.pl

Marta Kubik

 Inspektor

tel. /32/ 211 61 96 wew. 20

e-mail: geodezja@miedzna.pl

Gospodarka Przestrzenna

Anita Stawowy

 

 

Inspektor

tel. /32/ 211 62 15

e-mail:architektura@miedzna.pl

  Do zadań i kompetencji Biura Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości należy w szczególności:

 w zakresie gospodarowania nieruchomościami stanowiącymi gminne mienie komunalne:

 

1.        Przygotowywanie i wykonywanie uchwał rady gminy w sprawach nazw ulic i dróg wewnętrznych.

2.        Realizacja zadań w zakresie ustalania numerów porządkowych, założenia i prowadzenia ewidencji miejscowości, ulic i adresów.

3.         Prowadzenie prac inwentaryzacyjnych związanych z komunalizacją nieruchomości.

4.         Realizacja zadań związanych z gospodarowaniem nieruchomości gminnych.

5.         Prowadzenie ewidencji gruntów stanowiących gminne mienie komunalne.

6.         Sporządzenie informacji o stanie mienia komunalnego.

 

w zakresie geodezji i kartografii:

 

1.      Przygotowywanie postanowień oraz decyzji zatwierdzających podział nieruchomości.

2.      Przygotowywanie decyzji dotyczących rozgraniczeń nieruchomości.

3.      Przygotowywanie zaświadczeń o położeniu nieruchomości na obszarze rewitalizacji.

 

 

w zakresie gospodarki przestrzennej:

 

1.         Koordynacja działań w zakresie sporządzania lub zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz sporządzania lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.

2.         Przygotowywanie wyrysów i wypisów z planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Miedźna oraz ze „Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Miedźna”.

3.         Przygotowywanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenu w planie zagospodarowania przestrzennego oraz w „Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Miedźna”.

4.         Przygotowywanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,

5.         Przygotowywanie decyzji o warunkach zabudowy.

6.         Realizacja zadań w zakresie opieki nad zabytkami.

 

w zakresie realizacji ustawy o pożytku publicznym i wolontariacie:

 

1.      Współpraca z organizacjami prowadzącymi działalność pożytku publicznego, w szczególności:

a)     opracowywanie i realizacja rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi,

b)      obsługa merytoryczno-rozliczeniowa w zakresie przyznanych dotacji.

2.      Realizacja zadań związanych z kulturą i ochroną dziedzictwa narodowego, w tym przyznawanie, rozliczanie i kontrola dotacji.

3.      Koordynacja zadań z zakresu kultury fizycznej i sportu.

4.      Koordynowanie realizacji programów zdrowotnych.

5.      Koordynowanie zadań z zakresu ustawy o zdrowiu publicznym.

6.      Merytoryczne rozliczanie dotacji dla instytucji kultury.

Metadane

Źródło informacji:Marek Brol
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Marek Brol
Data wprowadzenia:2019-07-04 07:58:57
Opublikował:Marek Brol
Data publikacji:2019-07-04 08:14:18
Ostatnia zmiana:2019-11-08 09:50:47
Ilość wyświetleń:467

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij